Copywritecat's Story

Ik schrijf al sinds ik het alfabet ken. Als kind schreef ik al boekjes en verhalen en zat ik met mijn eigen winkeltje buiten. Het commerciële en het schrijven zaten er dan ook al vroeg in. En als je die twee factoren combineert, word je vanzelf copywriter.

De kracht van woorden

 

Ik hou echt van taal: de invloed van woorden op mensen is enorm, daarom is tekst ook zo belangrijk. Kiezen voor een bedrijf is pure emotie en met de juiste woorden raak je net die snaar die het verschil maakt. Na jaren als sales- en marketingmanager te hebben gewerkt, heb ik in 2017 de switch gemaakt naar freelance copywriter en ben ik Copywritecat gestart. Ik werk voor alle branches, maar door mijn grote liefde  voor Beauty en Lifestyle kwam dit meteen het meeste op mijn pad. Ik durf te zeggen dat er geen enkele schoonheidsbehandeling, huidtherapie of cosmeticaproduct is dat ik niet ken. Ook de laatste TikTok-trends qua skincare & make-up, ik ken ze.

Het perfecte totaalplaatje

 

Mijn doel is ervoor te zorgen dat klanten voor jou kiezen omdat jouw verhaal ze raakt, ze het jou gunnen en jou als de expert zien. En met een verhaal bedoel ik het complete verhaal: mijn teksten komen het beste tot hun recht als je ze combineert met  een mooi lettertype, een stijlvol webdesign en topfoto's. En daar had ik niet altijd invloed op. Het is zo zonde als sterke tekst wegvalt in een rommelige website, dat gaat ten koste van het resultaat. Dat wilde ik niet. 

Van adviseren naar realiseren

 

Daarom gaf ik al snel advies over de lay-out van websites, de kleuren, het lettertype, logo... eigenlijk alles wat met branding & marketing te maken heeft. Ik wil een strak geheel neerzetten. Daarom ben ik zelf websites gaan bouwen en samenwerkingen aangegaan met andere vakspecialisten binnen de beautybranche. In plaats van alleen adviseren, kan ik dat perfecte totaalplaatje nu realiseren.

Het perfecte totaalplaatje

 

Met ijzersterke copywriting, een stijlvolle website en een doordachte Instagramstrategie help ik je om een sterk geheel te creëren. Jouw Brand Story is de motor achter je merk waardoor bezoekers van je website niet alleen klant worden maar het ook blijven. Met jouw visie en en mijn expertise maken we een verhaal dat maximale impact maakt.

Waarom de naam Copywritecat?

 

Ik heb iets met katachtigen; ik hou van het karakter van katten. Ik heb er natuurlijk ook twee (Maine Coons). Ze zijn eigenzinnig, eigenwijs, slim en snel, met scherpe nagels. Daarbij zijn het krachtige dieren. Al deze eigenschappen pas ik ook graag toe in mijn werk. Dus de naam was een no-brainer.

 

Neem gerust contact op om een keer te sparren over de mogelijkheden, ik help je graag!

 

Irene Tromp 

Copywritecat's doel

Met een sterke online aanwezigheid en ondernemersverhaal  onderscheidt je je van de rest en als je branding ook nog helemaal klopt staat je merk tekstueel en visueel als een huis. Dát is precies wat je nodig hebt om je bedrijf te laten groeien. En dat is ook mijn doel: jouw bedrijf laten groeien door meer klanten aan te trekken. 

Kwaliteit & Klanttevredenheid 

Ik  hecht veel waarde aan kwaliteit en klanttevredenheid.  Dat zie je ook terug in de reviews. Tevreden klanten maken mij blij. Ik ben best perfectionistisch, maar dat geeft niet. Ik wil echt het mooiste en beste resultaat voor je neerzetten en denk in alles graag met je mee. 

Met wie werk ik samen?

Heb je professionele foto's nodig of wil je een maatwerk Wordpress website? Ik werk samen met Miranda Koevoets en Kim Elisabeth van der Wal, beiden specialist binnen hun vakgebied. Zo zorgen we samen voor een matching Branding die naadloos op elkaar aansluit. 

Miranda Koevoets | Fotograaf

Kim Elisabeth van der Wal |Wordpress Webdesigner

Ook een IJzersterke Branding?