Je kunt je blogs uitbesteden als je als drukke ondernemer er geen tijd voor hebt of het niet goed kunt. Blogs zijn ideaal om je website actief te houden, wat goed is voor je ranking in Google. Maar wist je dat bloggen veel meer voordelen heeft?
Voordelen van regelmatig bloggen
Je bouwt een vast publiek op, creëert klantenbinding, je kunt je expertise uitlichten en je kunt je blogs ook op social media gebruiken. Niet elke ondernemer kan schrijven of heeft de tijd om elke week nieuwe blogs te schrijven. En dat hoeft ook niet, ondernemers moeten vooral blijven doen waar ze wel goed in zijn. Je wilt tenslotte geen uren kwijt zijn aan iets waar je niet goed in bent en wat je niet leuk vindt. Daarbij gaat het ten koste van de kwaliteit en het resultaat als je maar wat blogt. Dan ben je uren werk kwijt en heb je ook nog geen resultaat. ChatGPT kan je hierbij helpen maar het is wel fijn als je weet dat het echt goed aanslaat bij je doelgroep en dat ook alles klopt. Dan kom je uit bij de ervaren copywriter, Copywritecat dus :)
Een investering die je terugkrijgt
Hoe weet ik als copywriter exact wat jij wil zeggen en hoe? Nou, dat is mijn vak. Natuurlijk krijg ik informatie van jou toegespeeld. En leef ik me in. Als copywriter moet je een groot empatisch vermogen hebben en de exacte tone of voice kunnen overbrengen van het persoon waar je voor schrijft. Je schrijft tenslotte voor een ander, vanuit de ander. Dat ik niet jou ben, is juist goed. Daardoor bekijk ik het bedrijf veel meer vanuit het perspectief van de klant en kan ik scherper en doelgerichter schrijven zodat je meer klanten krijgt.
Bespaar tijd en doe waar je goed in bent
Blogs uitbesteden is daarmee een investering die je terugkrijgt. Niet alleen ben je verzekerd van goed geschreven en verse content, je website blijft actief en daarmee zichtbaarder in zoekmachines. En je bespaart tijd die je kunt besteden aan zaken die je wel leuk vindt!